EOS Econ S2
Model: 94.6296

EOS Econ S2

237 668.35 Ft
Az árak szállítási díj nélkül érvényesek
Szállítási idő
A termék illeszkedése vagy színe kissé eltérhet a képen láthatótól.

EOS ECON S2 elektronikus vezérlőpanel az EOS gőzfejlesztők, a SteamRock Basic és a SteamAttrac vezérléséhez. Nagy, többsoros LCD kijelző, 12 nyelven elérhető menünavigáció, vezetett beállítás, minden paraméter egy pillantással áttekinthető.

Hőmérsékletszabályozás 30-50°C, hiszterézis állítható 1-5K, fűtési idő 6 óra / 12 óra / korlátlan, kimenet világításhoz és elszívó ventilátorhoz (230 V), időzítő (egyszeri esemény vagy automatikus ismétlődő kapcsolás), aroma adagolás vezérlése (intenzitás és intervallumok), speciális funkciók.

  • Ház: műanyag, krémfehér
  • Kijelző: LCD kijelző 65 x 33 mm, többsoros, alfanumerikus, háttérvilágítással
  • Menü navigáció: 12 nyelv (német, angol, francia, spanyol, olasz, holland, orosz, lengyel, finn, svéd, szlovén, cseh)
  • Hőmérséklet-szabályozás: digitális kétpontos, 30 - 50°C
  • Melegítési idő: változtatható, 1 perctől 24 óráig
  • Kezdési idő előválasztása: 24 órás vagy ismétlődő automatikus kapcsolású időzítő
  • Tápellátás: 230 V AC 1N 50 Hz
  • Telepítés: falra szerelhető vagy félig süllyesztett
  • Funkciók: Hőmérséklet-előválasztás,
  • Hiszterézis beállítás (1K - 5K)
  • Villanykapcsoló (max. 100 W),
  • Ventilátorkapcsoló (kabinszárító funkcióval),
  • Esszencia adagolás szabályozás (15 lépés),
  • Gyerekzár (billentyűzetzár),
  • Üdülőház funkció
  • Hibaüzenetek a tiszta tesztben,
  • Adatmegőrzés áramkimaradás esetén (24 óra),
  • „O” kapcsoló
  • Garancia (év) 2
  • A gyártó ország Németország
  • Méretek magasság (mm) 220
  • Méretek szélesség (mm) 250
  • Méretek mélysége (mm) 60
  • Súly (kg) 1
  • Működési idő (h) 6 / 12 / ∞
  • Tápfeszültség, fázis 230 V 1N AC 50 Hz
  • Állítható hőmérséklet min-max ° C 30 - 50

Cégünk prioritása, hogy vásárlóink számára a legjobb minőségű árut a számukra megfelelő időpontban, az általuk választott helyre szállítsuk.

A világ minden országába szállítunk árut, ha a szállítási cím kiválasztásakor nem találja a keresett országot vagy várost, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az [email protected] e-mail címen vagy hívja a telefonszámot, a szállítási ár egyénileg kell kiszámítani.

A kiszállítás mindig elérhető.

Szállítási információk:
Megrendelésének kiszállításra történő előkészítése 2-3 munkanapot vesz igénybe attól a pillanattól számítva, amikor a fizetés megérkezik az üzlet bankszámlájára. Miután a rendelés elkészült, átadjuk a futárnak szállításra.
Szállítási idő:
A kiszállítás általában 8-10 munkanapot vesz igénybe, de nagyobb vagy terjedelmes rendelések esetén a szállítási idő hosszabb lehet.
Felhívjuk figyelmét, hogy a rendelések feldolgozása, feladása és kézbesítése nem történik hétvégén vagy ünnepnapokon.
A maximális szállítási idő nem haladhatja meg a 4-6 hetet.

A szállítási idő attól a pillanattól számítandó, amikor a rendelést felvesszük és kiszállították raktárunkból. Amint a megrendelés kiszállításra került, az ügyfél e-mailben értesítést kap a megrendelésének minden nyomon követési információjával. A szállítási feltételek a rendeltetési hely távolságától függően változhatnak.

A weboldalon feltüntetett szállítási idő hozzávetőleges.

A cég nem vállal felelősséget az esetleges szállítási késedelmekért.

A cég nem vállal felelősséget villanyszerelők vagy építők átszervezéséért.

Megjegyzés! Ha a fent jelzett határidőn belül nem kapta meg megrendelését, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz.


Házhoz szállítás árak

A szállítási költség Európa-szerte a futárszolgálat által meghatározott díjszabás szerint kerül kiszámításra.

Az áru kiszállítása előtt a futár telefonon egyezteti az Ön számára elfogadható szállítási időt (munkanapokon H-P 8:00-17:00).

A webáruházban feltüntetett termék ára nem tartalmazza a szállítási költséget.

A szállítási költség hozzáadódik a kosár értékéhez.

 

Áruk gyűjtése

A kiszállított áru átvételekor kérjük, ellenőrizze a küldemény (csomagolás) állapotát, ügyeljen arra, hogy a csomagolás ne legyen deformálva vagy sérült. Ha azt gyanítja, hogy a csomag sérült vagy deformálódott, ne írja alá a csomagdokumentumokat, és küldje vissza a csomagot a futárnak. Ha a csomag rendben van, akkor írja alá a számlát (fuvarlevél) vagy egyéb küldemény átadás-átvételi okmányt. Az aláírt dokumentum bizonyítja, hogy a megrendelt árut kiszállították Önnek.

2,4 m-nél hosszabb termékek vásárlásakor előfordulhat, hogy a vásárlónak gondoskodnia kell a kirakodásról.

Az áru visszaküldése

Mindent megteszünk a tőlünk vásárolt áruk becsomagolásáért. Sajnos előfordulhat, hogy szállítás közben károk keletkeznek. Ha nem is tudja, hogy valami megsérült-e vagy sem, a megérkezett csomagról mindig érdemes okostelefonon fotókat készíteni, ezekre szükség lesz arra az esetre, ha a tartalomban valami kár érne.

Ha sérült csomagolás jeleit látja, kérjük, tegye meg a következő lépéseket:

1. Készítsen fényképeket a csomagról, és ellenőrizze, hogy látható-e a sérülés.

2. Csomagolja ki a rendelést, és ellenőrizze, hogy valamelyik termék sérült-e, készítsen fényképet a sérült tételről.

3. Ha szabálysértés történt, kérjük, értesítsen minket az [email protected] e-mail címen

Megjegyzés! Sérült vagy törött áruval kapcsolatos minden reklamációt a kézbesítéstől számított egy (1) munkanapon belül kell benyújtania. A Társaságnak írásban kell megkapnia a teljes adatot és leírást a sérült áruról készült fényképekkel együtt.

Ha a vevő megtagadja a kiszállított, nem hibás áru átvételét, köteles megfizetni az áru visszaküldésének költségeit.
Ha bármilyen kérése, észrevétele van az áruszállítási szolgáltatásokkal kapcsolatban, forduljon hozzánk e-mailben vagy telefonon. Mindenképpen figyelembe vesszük kívánságait.

Hasonló Termékek

Hasonló termékek